Vi er godt i gang med høstens svømmetreninger og det er bra frammøte med «gamle» medlemmer men ikke minst mange nye medlemmer! Vi har nå kun en svømmeøkt per uke; Kvernevikhallen onsdag kl 20-22 og dette er styrt av gjeldende Covid restriksjoner. Vi vil få tildelt flere svømminger når regjeringen åpner for fase 4 av gjenåpningsplanen. Så om noen av dere som leser dette og ennå ikke er dobbeltvaksinert – på tide å få det gjort!

Del innlegget:

Facebook

les mer:

Klubbtøy bestilling 2026

Klubbtøy bestilling 2026 Webshopen er åpnet for bestilling! Velkommen til vår teamshop. Vi fortsetter med Trimtex som leverandør av klubbtøy. Designet er det samme som